dijous, 31 de maig del 2012

Quin temps ha fet el mes de Maig?

Hola famílies!
Com cada mes, avui hem fet el recompte i el gràfic final del temps que ha fet durant aquest mes.
Hem comptat que ha fet 16 dies sol, 4 dies sol i núvols i un dia vent.
Ens ha sorprès veure que no ha fet pluja cap dia!
Salutacions,
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

dimecres, 30 de maig del 2012

Pintura sobre fang!

Hola!
Voleu veure què bé ho hem passat avui pintant les lletres del nostre nom sobre fang? També hem pintat les nostres escultures....
Ens encanta fer d'artistes!
Salutacions,
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

Fi de la natació.

Hola famílies!
Us vull recordar que demà és el darrer dia d'aquest curs que anam a la piscina. Partirem de l'escola com sempre, a les 11'30h, amb l'autobús. A les 12h nedarem una estoneta i llavors farem la cerimònia de cloenda amb la companyia dels nostres monitors i monitores de la piscina Es Viver.
Estau tots convidats, els infants estan molt il·lusionats!
Us esperam!!!
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

dilluns, 28 de maig del 2012

Fi del quadernet viatger: Irene

Hola famílies!

Avui na Irene ens ha duit el Quadernet Viatger amb moltes sorpreses. Una d'elles és que ha escrit ella mateixa, amb l'ajuda de la seva família, i ens ha sorprès molt! Què gran i que bé ho ha fet! Hem gaudit molt de conèixer un poquet més la seva història, les seves amistats, la seva família... Aquí teniu algunes fotos del moment:



Amb na Irene, donam per ben acabat el nostre Quadernet Viatger de la classe dels Conills. Aquest mes que queda de classe, el nostre Quadernet Viatger formarà part de la nostra biblioteca d'aula, com un conte més. El podrem mirar en el moment de joc per racons, al racó de contes i/o després d'acabar les nostres feinetes diàries.

Vull agrair una vegada més l'esforç que heu fet TOTES les famílies i us vull donar l'enhorabona perquè hem aconseguit recollir la història dels 25 infants de la nostra classe. Ha estat una experiència molt guapa i enriquidora per a tots els infants. Hem gaudit molt plegats i ens hem conegut una miqueta més tots i totes. Ara, aquest Quadernet Viatger, acompanyarà els infants de curs en curs i ells mateixos podran anar descobrint i recordant aquests moments...

Moltes gràcies famílies!!!!

Salutacions,
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

dijous, 24 de maig del 2012

Quadernet viatger: Olivia

Hola famílies!
Avui n'Olivia ha vengut molt contenta i il·lusionada! Ens ha duit el quadernet viatger i hem pogut conèixer-la un poquet més, a ella i a la seva família. Voleu veure algunes fotos del moment?



Salutacions!
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

dimecres, 23 de maig del 2012

Ens convertim en escultors!

Hola famílies!
Avui a la sessió d'artística no hem fet de pintors ni hem fet composicions... Avui ens hem convertit en autèntics escultors!
Hem experimentat amb fang blanc, hem fet moltes formes en tres dimensions i tots hem fet les lletres del nostre nom i algunes sorpreses més...
La propera setmana, que ja estarà fort tot, ho podrem pintar :)
Aquí teniu algunes fotos del moment, hem gaudit moltíssim!



Per cert, avui dematí també hem duit a terme un simulacre d'incendi, us ho han contat els vostres fills/es?
Hem sortit tots de l'escola molt ràpid i amb ordre. Ha anat molt bé!

Salutacions,
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

dilluns, 21 de maig del 2012

Quadernet viatger: Sophia.

Hola!
Avui na Sophia ens ha duit el Quadernet Viatger i ens ha sorprès molt! Hem pogut conèixer-la un poquet més i també a la seva família. Des d'aquí volem donar l'enhorabona a na Sophia i a la seva família, pel gran esforç que han fet elaborant el quadernet en català, tot i la seva arribada fa molt poc de Filipines. Ha estat tot un detall per afavorir la bona adaptació de na Sophia i hem gaudit molt tots junts!
Aquí teniu algunes fotos del moment:

Ara el nostre Quadernet Viatger està en mans de la família d'Olivia.
Salutacions!
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

dijous, 17 de maig del 2012

Els conills anam a comprar a la fruiteria

Hola famílies!

Com ja sabeu, ahir vàrem anar a fer la compra de les fruites que havíem decidit. A la següent presentació podeu veure un resum de l'experiència; vàrem gaudir i aprendre molt!


Llicència de Creative Commons
Visitam la fruiteria de Presentació resum experiència està subjecta a una llicència de Reconeixement-CompartirIgual 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a www.slideshare.net
Els permisos addicionals als d'aquesta llicència es poden trobar a http://www.slideshare.net/c0nchi/visita-a-la-fruiteria.

A més, si us voleu descarregar les fotos del moment ho podeu fer a través de Picasa, com és habitual:



Demà, que és com cada divendres el dia de la fruita, farem l'esmorzar d'amanida de fruites amb suc de taronja i picada de fruites amb xocolata... :)

Salutacions!
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

Artística amb gelatina i llet condensada.

Hola famílies!

Ahir vàrem dur a terme una nova sessió d'artística de la mà de les sorpreses que ens porta cada setmana el Senyor Van Gogh.
Aquesta vegada hem experimentat multisensorialment amb gelatina fresqueta i llet condensada. A més, hem fet una mescla de gelatina en pols, llet condensada i pintura per poder dur a terme les següents produccions artístiques. Han quedat amb textures meravelloses i les exposarem a la nostra classe.
Ens ho vàrem passar d'allò més bé!
Aquí teniu algunes fotos del moment:



Salutacions,
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.

dimecres, 16 de maig del 2012

On és la fruiteria que hem visitat avui?

Hola famílies!

Alguns de vosaltres m'he preguntat on és la fruiteria que hem visitat avui amb els infants per comprar les fruites més votades de la primavera.
Aquí us el mapa amb la ubicació personalitzada, per si hi voleu tornar amb els infants, que els ha agradat molt!

Ver La fruiteria del nostre barri en un mapa más grande
Salutacions,
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.