diumenge, 11 de març de 2012

Experimentam multisensorialment: l'HERBA.

Hola famílies! Aquests dies estem treballant, com ja sabeu, el projecte de treball dels animals; estem investigant què mengen. Estem aprenent moltes coses i, com ja us vàrem avançar, ara ens hem endinsat en l'experimentació d'allò que mengen alguns dels animals que ens han aparegut a les làmines de Van Gogh.

Aquesta setmana, ens ha arribat una capsa sorpresa a la classe i poc a poc, pensant, pensant i experimentant a través de tots els nostres sentits, hem descobert que es tractava d'HERBA, el que mengen alguns animals com les vaques.

Hem observat, tocat, ensumat i fins i tot tastat aquesta "herba" i hem descobert que n'hi ha de diferents tipus. Concretament, hem diferenciat els "canónigos" (amb fulles rodonetes i brotets) de la "rúcula" (amb fulles allargades i amb puntetes). També hem après a escriure herba, vaques...

Us adjunt algunes fotos de l'experiència:


Salutacions,
Conchi, tutora dels Conills de 4 anys.


2 comentaris:

Yainire ha dit...

Hola!
Mi nombre es Yainire Elorza y soy redactora de www.losmaspequenosyseguridadvial.com y www.ninosyseguridadvial.com , dos webs de educación vial para niños de 3 a 5 años y de 6 a 11 años respectivamente, promovidas por el Instituto de Seguridad Vial de Fundación MAPFRE.

Te escribo porque me gustaría presentarte a JotaJota un niño de 5 años que está como loco por aprender seguridad vial. Este personaje de Disney junto a su Papa enseñan a los más peques, a través de distintos episodios el funcionamiento de las sirenas, cuándo hay que cruzar o cómo se monta en bici... Todo esto se puede ver en www.losmaspequenosyseguridadvial.com , al igual que se pueden descargar material sobre seguridad vial para colorear y jugar con JotaJota a distintos juegos en el ordenador. Además en la web www.ninosyseguridadvial.com pueden encontrar juegos y publicaciones para niños de entre 6 y 11 años.

Te animo a ti y a tus seguidores a que visitéis la web, esperando que os guste y que sea un buen instrumento para introducir de una forma lúdica a los más pequeños en la seguridad
vial. Todos los contenidos se crean teniendo en cuenta las competencias y conceptos a desarrollar en cada etapa educativa o edad teniendo en cuenta los currículos escolares.
Si necesitas ampliar la información no dudes en ponerte en contacto con nosotros info@losmaspequenosyseguridadvial.com

Conchi ha dit...

Muchas gracias!
Muy interesante, añadiré los enlaces en mi pàgina de recursos para las familias...
Un saludo!
Conchi.